تگرگ

اشعار و سخنان بزرگان

تگرگ

اشعار و سخنان بزرگان

تگرگ

با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز
تو این وبلاگ اشعار بزرگان شعر و ادبیات فارسی همراه با سخنان بزرگان ایران و جهان رو گردآوری کردم و گهگاهی هم دلنوشته های خودم رو قرار میدم و امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره

مهاجرت قانونی به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر

استرالیا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است و با توجه به برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاهی مناسب و همچنین بازار کار پویا و گسترده و سطح رفاه زندگی در آن مقصد مطلوبی برای مهاجران بشمار میرود و همین موضوع سبب میشود بسیاری از افراد سودجو که کوچکترین تخصص و اطلاعاتی در زمینه مهاجرت استرالیا ندارند و مهمتر اینکه کمترین ارزشی برای مال و حتی جان سایرین قائل نمیشوند در این زمینه به فعالیت بپردازند. اهمیت موضوع مهاجرت غیر قانونی به استرالیا به حدی است که واکنش بسیاری از مقامات استرالیایی را در پی داشته و بیانیه های مفصلی در این زمینه منتشر کرده اند که برخی از مهمترین آنها را میتوانید در همین وبسایت مطالعه نمایید.

ویزای اسکیل ورکر ویزای کار نیست !

یکی از اشتباهاتی که اکثر مراجعین و متقاضیان مهاجرت به استرالیا دارند این است که فکر میکنند ویزای اسکیل ورکر استرالیا همان ویزای کار است، در صورت که به هیچ وجه اینگونه نیست. ویزای اسکیل ورکر استرالیا ، ویزای اقامت استرالیا است که شرایط و ضوابط خود را دارد که در انتهای همین یادداشت و در مشاوره های آنلاین سایت توضیحات کامل و جامعی ارائه شده است.

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا ( اقامت دائم استرالیا ) مانند سایر کشورها دارای قوانین و مقررات خاص خود میباشد و حضور در خاک استرالیا به هیچ وجه باعث اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا نخواهد شد و کسانی که از روشهای غیر قانونی وارد کشور استرالیا میشوند بدون تردید و در بهترین حالت و صرف نظر از تحمیل خسارتهای مالی ( و جانی ) به نقطه اول بازخواهند گشت.

اداره مهاجرت استرالیا بارها و بارها و از طرق مختلف اعلام کرده است که به هیچ عنوان مهاجرین غیر قانونی را نخواهد پذیرفت و متخصصین موسسه تداوم نسل سپید در این وبسایت و در مشاوره های حضوری به موکلین خود این مطلب را یادآوری کرده و مطالب زیادی در این زمینه منتشر کرده ایم. بد نیست به آخرین اطلاع رسانی اداره مهاجرت استرالیا توجه کنید. ( مهاجرت استرالیا و قاچاق انسان )

با توجه به مطالب فوق اگر قصد دارید اقامت دائم استرالیا را اخذ نمایید ، قبل از هر گونه اقدامی ابتدا نسبت به اعتبار موسسه و وکلای خود مطمئن شوید و بخاطر بسپارید که : افرادی میتوانند موفق به اخذ ویزای استرالیا شوند که تنها از روشهای قانونی استفاده کرده باشند و هیچگاه به افردای که خارج از پروسه های قانونی قصد دارند شما را به خاک استرالیا منتقل کنند اعتماد نکنید.

اقامت دائم استرالیا

برای اخذ اقامت دائم استرالیا ویزای های مختلفی وجود دارد که مهمترین و مرسوم ترین نوع آن استفاده از ویزای اسکیل ورکر استرالیا است که شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.

اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا مستلزم داشتن شرایطی همچون شرایط سنی، سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی, تسلط به زبان انگلیسی، مدرک تحصیلی و ... میباشد و هر یک از این پارامترها دارای امتیاز خاصی است و چنانچه امتیاز متقاضی ویزای استرالیا به حد نصاب ( 60 ) برسد شرایط اخذ ویزای اسکیل ورکر و مهاجرت به استرالیا را خواهد داشت. آشنایی با نحوه امتیاز بندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که ساب کلاسهای متفاوتی برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا وجود دارد که میتوان با امتیاز کمتر از 60 نیز موفق به اخذ ویزا شد.

موسسه تداوم نسل سپید به عنوان تنها مرکز تخصصی اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در کوتاهترین زمان ممکن و بصورت کاملا قانونی ویزای استرالیا را دریافت و به هدف خود یعنی اخذ اقامت دائم استرالیا دست یابند. تداوم نسل سپید از ابتدای پروسه ویزای استرالیا تا اخذ اقامت دائم استرالیا و حتی پس از آن و در خاک استرالیا درکنار شما خواهد بود.