تگرگ

اشعار و سخنان بزرگان

تگرگ

اشعار و سخنان بزرگان

تگرگ

با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز
تو این وبلاگ اشعار بزرگان شعر و ادبیات فارسی همراه با سخنان بزرگان ایران و جهان رو گردآوری کردم و گهگاهی هم دلنوشته های خودم رو قرار میدم و امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره

  1. تفکر دینی، تلاش برای یافتن راه رهایی از اتاقیست که هیچ دربی ندارد !
  2. خداوند تاس نمیریزد!
  3. وﻗﺘﯽ راه ﺣﻞ ﺳﺎده ﺑﺎﺷﺪ ﯾﻌﻨﯽ اﯾﻨﮑﻪ ﺧﺪا در ﺣﺎل ﭘﺎﺳﺦ دادن اﺳﺖ .‬
  4. ما در پیشگاه خداوند، همگی به گونه‌ای برابر، خردمند و نادان هستیم.
  5. خداوند همیشه ساده ترین راه را برمیگزیند.
  6. خداوند ممکن است زیرک باشد، اما بدخواه نیست.
  7. دوست دارم افکار خدا را بدانم؛ ما بقی چیزها فقط جزئیات اند.
  8. همه ادیان ، هنر ها و علوم شاخه های یک درخت هستند
  9. خدا به طور خلاصه چیزی نیست جز انعکاس تزلزل انسان.
  10. من نمی توانم خدایی را متصور شوم(به خدایی اعتقاد داشته باشم) که خودش مستقیماً بخواهد بر روی عملکرد افراد تاثیر بگذارد و یا مثلا بخواهد بر کُرسی قضاوت موجوداتی بنشیند که خودش خلق کرده است.
  11. علم بدون دین لنگ است، دین بدون علم کور!
  12. من به خدای " اسپینوزا " باور دارم که خود را در نظم موجود در هستی متجلی میسازد، نه آن خدا که خود را نگران اعمال و سرنوشت بشر میکند.
  13. مذهب راستین، زیستن واقعی است؛ زیستن با تمامی روح و جان، با تمامی خوبی ها و درستکاری ها.
  14. واقعا برایم جالب است که بدانم، آیا خداوند برای آفرینش جهان هیچ حق انتخابی هم داشته است؟!
  15. اگر در آینده دینی وجود داشته باشد که بتواند پاسخگوی نیازهای مدرن علمی باشد، آن دین، دین بودا خواهد بود.

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری در تهران با ارائه خدمات در کلیه مناطق تهران بزرگ

اتوبار

باربری بارسلون با چندین سال تجربه در زمینه حمل بار شهری و بین شهری آمداه خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای اتوبار بارسلون تماس حاصل نمایید .

22149545 - 88563350 - 44849865