تگرگ

اشعار و سخنان بزرگان

تگرگ

اشعار و سخنان بزرگان

تگرگ

با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز
تو این وبلاگ اشعار بزرگان شعر و ادبیات فارسی همراه با سخنان بزرگان ایران و جهان رو گردآوری کردم و گهگاهی هم دلنوشته های خودم رو قرار میدم و امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره

  1. شکم خالی مشاور سیاسی خوبی نیست.
  2. سیاست خیلی از فیزیک مشکل تر است!
  3. سیاست مربوط به زمان حال می شود، ولی یک معادله تا ابد می ماند
  4. آنچه که درک آن از همه مشکلتر میباشد مالیات بر درآمد است!
  5. از نظر من ماموریت مهم رهبر هر جامعه ای این است که از افراد جامعه خویش محافظت کرده و مسیر توسعه خلاقیتهای شخصی را برای آنان هموار سازد.
  6. آرمان و ایده آل سیاسی من، دموکراسی می باشد. اجازه بدهید هر انسانی به عنوان یک فرد مورد احترام واقع شود و از هیچ کسی بُت نسازید.
  7. ناسیونالیسم بیماری دوران طفولیت بشر است که با رشد او ریشه کن خواهد شد.
  8. هر جامعه ای که بر پایه احترام متقابل برای زندگی همگان بنا نشده باشد، محکوم به زوال و نابودی است.
  9. از نظر من نگرش گاندی، روشن‌بینانه‌ترین نگرش در میان تمامی سیاست‌مداران زمان ماست. باید تلاش کنیم تا با روحیه وی کارها را انجام دهیم، نه آنکه برای نبرد برای آرمان‌هایمان به خشونت متوسل شویم، بلکه باید این کار را به دور از تمامی پلیدی‌ها انجام دهیم.

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری در تهران با ارائه خدمات در کلیه مناطق تهران بزرگ

اتوبار

باربری بارسلون با چندین سال تجربه در زمینه حمل بار شهری و بین شهری آمداه خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای اتوبار بارسلون تماس حاصل نمایید .

22149545 - 88563350 - 44849865