تگرگ

اشعار و سخنان بزرگان

تگرگ

اشعار و سخنان بزرگان

تگرگ

با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز
تو این وبلاگ اشعار بزرگان شعر و ادبیات فارسی همراه با سخنان بزرگان ایران و جهان رو گردآوری کردم و گهگاهی هم دلنوشته های خودم رو قرار میدم و امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره

  1. دستهایت را برای یک دقیقه بر روی بخاری بگذار ، این یک دقیقه برای تو مانند یک ساعت میگذرد . با یک دختر خوشگل یک ساعت همنشین باش ، این یک ساعت برای تو به سرعت یک دقیقه میگذرد و این همان قانون نسبیت است !
  2. تنها دلیل وجود زمان این است که همه چیز با هم اتفاق نیفتد
  3. هرچه سریعتر بروید، کوتاهتر می شوید!
  4. شما به من بیسبال بیاموزید و من به شما نسبیت یاد خواهم داد... ولی نه، صبر کنید! شما نسبیت را سریعتر از من که بیسبال می آموزم یاد خواهید گرفت.
  5. تفاوت گذاشتن بین گذشته ، حال و آینده تنها یک توهم دائمی و لجبازانه است.
  6. بارها و بارها گفته ام که: خداوند (برای اداره جهان) تاس نمی اندازد...
  7. نسبیت یک موضوع صرف علمیست، و هیچ ربطی به دین ندارد!
  8. هرچه نظریه کوانتوم بیشتر موفقیت بدست می آورد، احمقانه تر به نظر می رسد !!
  9. زمان، با مکانی که شما در آن قرار دارید مرتبط است.
  10. روی نیمکتی در پارک ساعتی را با دختری زیبا همنشین باش، برای تو مثل یک دقیقه خواهد بود؛ اما یک دقیقه روی یک بخاری داغ بنشین، برای تو یک ساعت به نظر خواهد رسید!
  11. از وقتی که ریاضیدانان از سرو کول «نظریه نسبیت» بالارفته‌اند، دیگر خودم هم از آن سر در نمی‌آورم!

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری در تهران با ارائه خدمات در کلیه مناطق تهران بزرگ

اتوبار

باربری بارسلون با چندین سال تجربه در زمینه حمل بار شهری و بین شهری آمداه خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای اتوبار بارسلون تماس حاصل نمایید .

22149545 - 88563350 - 44849865